wtorek, 1 marca 2011

Newadzik ;]

Tak jak pisałam wczoraj w dzisiejszej notce przybliżę wam Newadkę ;D
Więc jest to klaczka Skarogniada, która ma około 8 latek. W boksie ostatnio zrobiła się okropna ;/ Zaczęła gryźć i kopać ;(
Ale wczoraj była kochana.! Tak sobie słodko stała ;D Ale jak przyszła pora na czyszczenie kopytek to się  zaczęła fochować  xD
Newada jest jednym z najszybszych koni w stajni, i na jeździe dobitnie to pokazuje ;P Pomimo tego, że jest baardzo szybka ma niesamowicie miękki galop. Według MNIE jest najwygodniejszym konikiem w Tabunie ;* Skoki na niej to coś nie do opisania.! Przeskakuje przeszkody szybko, płynnie i bardzo wygodnie. Jeździłam na niej wiele razy. Na niej był mój pierwszy okser i jedna z większych przeszkód ;* wczoraj było słodko, ponieważ jako jedyne na jeździe byłyśmy "niewidoczne" a to dlatego bo cała reszta to były siwki.! Jak zwykle się  wyróżniałyśmy ;* Pomimo tego, że jeździłam na innych koniach takich jak np. Kair to była to tylko faza na niego na tydzień... Od początku na pierwszym miejscu zawsze Newi, i nikt ani nic tego nie zmieni  ;**
Pozdro
Sandacz ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz