niedziela, 6 marca 2011

Sooorki ;(

Sorki, że tak długo nie pisałam ale... dosłownie nie ma o czym.! xD Prawdopodobnie notki będą się pojawiać w poniedziałki oraz wtorki ;) 
A póki co...JUTRO NA KONIE.! Yeaaah xD O 18.00 zaczyna się wielka bitwa z panem Piotrkiem o... Maestra.! ;* 
W sumie mogę wam przybliżyć tego przystojniaka ;P
Maestrooo ;* 
Ogrooomny siwek, wydaję mi się, że najwyższy w Tabunie wraz z Apollem ;)
Maestro jest jednym z tych  nowych koni, miałam z nim przeżycia ;P
To właśnie z niego spadłam w terenie na obozie :P Zaczął mi nieźle wierzgać, coś mu odbiło ;D Ale i taaak go tak strasznie mocno kocham ;* <3 
A co do jego charakteru... W boksie słodziutki, ale również dość nieśmiały. Kiedy wchodzi się do jego boksu jest zaciekawiony ale jeżeli podejdzie się bliżej, stara się stracić kontakt z człowiekiem :( Ale jeżeli zacznie się mu szeptać miłe słówka nabiera zaufania .! ;* Tydzień temu dał się pocałować w chrapki.! Na ujeżdżalni... supeer skacze ;* Ma twardy galopik ale to nic.! <3 Ma stajenną ksywkę czołg <3 Ale Maestro to jest właśnie taki czołg, ponieważ on jest taki wieeelki i tak kroczy śmiesznie ;P I jego kilka fotek :                                                                                      


Maestro przed Hubertusem <3



                                                      I na zawodach WKKW ;* 






                                                           A tutaj w Bolęcinie ;*



                            I przeszkódka crossowa ;) Również w Bolęcinie :P




To tyle na dzisiaj ;*

Pozdro

Sandacz ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz